Засідання №4
Засідання 4
(26 березня 2020р.)
Тема: «Формування читацької та мовленнєвої компетентностей молодших школярів»
Мета: розширити знання педагогів про формування читацької та мовленнєвої компетентностей молодших школярів; вивчати особливості мовленнєвих порушень учнів.
Форма проведення: педагогічна майстерня
- Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.
(Заступник директора школи з НВР у початкових класах Івашина Я.С.
- Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.
(Керівник МО Степанова О.О.)
- Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і читання.
- Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO на уроках української мови.
(Мірчева Л.О., вчитель початкових класів)
- Виявлення та розпізнавання дислексії у молодших школярів.
(Нейковська Г.О., практичний психолог школи)
- Обмін педагогічними знахідками з досвіду роботи «Я роблю це так….»
(презентація досвіду; вчителі початкових класів)
- Про підготовку до проведення державної підсумкової атестації в 4 класі.
(Заступник директора школи з НВР у початкових класах Івашина Я.С.)
Практична робота:
- підготувати зразки діагностичних робіт;
- опрацювати методичну літературу на тему «Диференціація на сучасному уроці».
- Керівнику МО підготувати проект плану роботи МО на 2020-2021 н.р.
- Взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест-урок»:
|