Засідання №3
Засідання 3
(03 січня 2020р.)
Тема: «Нова українська школа: стратегії розвитку. Здоров’язберігаюча компетентність сучасного вчителя»
Мета: дати практичне уявлення про ранкові зустрічі Нової української школи. Розширити знання педагогів про ефективність оздоровчої системи в навчально – виховному процесі. Представити наочний матеріал, хвилинки відпочинку, хвилинки релаксації для обміну досвідом та вдосконалення сучасного уроку. Розвивати комунікабельність. Виховувати інтерес до самовдосконалення.
Форма проведення: ділова гра з використанням активностей
- Використання здоров’язберігаючих технологій на уроках.
(Керівник МО Степанова О.О.)
- «Ранкові зустрічі» як спосіб соціалізації учнів.
(Одинець О.М., вчитель початкових класів)
- Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра та попередження втоми.
(Григоренко І.О., вчитель початкових класів)
- Професійна мобільність вчителя, або чому треба вчитися і змінюватися все життя?
(Нейковська Г.О., практичний психолог школи)
- Тренінгове заняття «Ранкові зустрічі: активності для педагогів»
(Іорганська С.Ю., вчитель початкових класів)
- Презентація наочного матеріалу, хвилинок відпочинку, хвилинок релаксації для обміну досвідом та вдосконалення сучасного уроку.
(вчителі початкових класів)
- Аналіз моніторингових досліджень якості навчальних досягнень учнів 4-х класів.
(Заступник директора школи з НВР у початкових класах Івашина Я.С.
- Про стан реалізації проблемної теми вчителів, які атестуються.
(Заступник директора школи з НВР у початкових класах Івашина Я.С.
Практична робота:
1. Знайомство з педагогічним досвідом вчителів, що атестуються (відвідування відкритих уроків; лютий 2020р.)
2. Опрацювання літератури щодо формування читацької та мовленнєвої компетентностей молодших школярів.
|